شرکت صنایع چاپ بسته بندی گیلتا

عناوین این مطلب

ساشه چیست؟ و انواع ساشه

افراد عموما تمایل دارند به اندازه مصرف شخصی خود، از برخی محصولات تهیه کنند. ساشه ها این امکان را به مشتری می‌دهند که به هر تعداد از یک محصول را به دلخواه خود تهیه کنند و همین مسئله جایگاه ساشه را در میان انواع بسته بندی پررنگ تر ساخته است.

در واقع ساشه یک نوع بسته بندی در مقیاس کوچک است که عموما از آن برای بسته بندی محصولات به ازای یک مقدار مشخص استفاده می‌شود.

ساشه ها یکبار مصرف بوده و در طرح های گوناگون و برای انواعی از محصولات وجود دارند.

این نوع بسته بندی به طور کلی برای صاحب برند و مشتری به صرفه بوده و استقبال زیادی از آن شده است.

مزایای ساشه ها

ساشه ها به دلیل جلوگیری از نفوذ هرگونه میکروب و آلودگی و طور کلی عول خارجی، به محصولات نقش بسزایی در صنعت بسته بندی دارند. همچنین به دلیل حجم کم و محافظت در برابر نور نیز بسیار پرطرفدار می‌باشند.

انواع ساشه

ساشه ها برای انواع مختلفی از محصولات استفاده می‌شوند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ساشه

ساشه آرایش بهداشتی

این نوع ساشه همانطور که از نامش پیداست برای محصولات آرایشی بهداشتی نظیر پنبه الکلی، لاک پاک کن، دستمال مرطوب، شامپو و … استفاده می‌شود. ساشه در بسته بندی این نوع از محصولات به دلیل بهداشتی بودن و محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی کاربرد بسیار چشمگیری دارد طوری که امروزه بسیاری از برند های برندهای آرایشی بهداشتی برای بسته بندی محصولات خود از ساشه ها استفاده می‌کنند.

ساشه دارویی

ساشه در صنعت دارو نقش بسیار مهمی در زمینه بسته بندی دارد. چرا که محصولات دارویی نیاز به بسته بندی دارند که از نفوذ میکروب و آلودگی به انواع دارو جلوگیری کند که ساشه ها به این خواسته  با کیفیت بسیار بالا، رسیدگی می‌کنند.

ساشه غذایی

از پرکاربردترین ساشه ها، ساشه مواد غذایی می‌باشد که بسیاری از محصولات غذایی با این نوع بسته بندی در بازار یافت می‌شوند.

انواع سس، آجیل ها(مغز تخمه، بادام و …)، قهوه و نسکافه و بسیاری دیگر از مواد غذایی از ساشه ها برای محصولات خود استفاده می‌کنند. این بسته بندی ها یکبار مصرف بوده و به میزان یک وعده و به ازای یک نفر طراحی می‌شوند و همین مسئله باعث پرفروش تر شدن برندهایی شده است که از ساشه ها استفاده می‌کنند.

ساشه گیاهی

ساشه های گیاهی برای بسته بندی گیاهان دارویی، ادویه جات و … استفاده می‌شوند که در بسیاری از مکان ها مانند هتل ها و غذاهای بیرون بر از این نوع بسته بندی ها استفاده می‌کنند.

ساشه کشاورزی

ساشه کشاورزی برای بسته بندی انواع سموم، کود و آفت کش استفاده می‌شود. در بسته بندی اینگونه مواد، ساشه ها نقش بسزایی در محافظت از محصول در برابر نور و همچنین عوامل خارجی دارند و مهم تر اینکه از واکنش پذیری مواد با هرگونه عامل بیرونی جلوگیری می‌کنند.

انواع ساشه

اندازه ساشه

ساشه ها در اندازه های مختلفی چاپ شده و مقدار مواد درون آن ها نیز متفاوت می‌باشد.

چگونه برای برند خود سفارش طراحی و چاپ ساشه دهیم؟

ابتدا با توجه به محصول خود و طرحی که مدنظرتان است، باید نمونه کار های طراحان گوناگون را مورد بررسی قرار داده و طرح خود را به طراحی سفارش دهید که به صورت اصولی و مطابق با روانشناسی رنگ برای برند شما، طراحی ساشه را انجام دهد.

سپس طرح را برای چاپ با کارخانه چاپ و یا چاپخانه ها می‌دهید.

شرکت صنعتی تولیدی گیلتا چاپ انواع ساشه با کیفیت بسیار بالا را برای متقاضیان انجام داده و نکته حائز اهمیت این است که طراحی اصولی و دقیقی را نیز برای برند شما انجام می‌دهد.

درواقع شما با ثبت سفارش در شرکت گیلتا هم طراحی ساشه و هم چاپ ساشه را انجام داده اید!

جهت ارتباط بیشتر با شرکت صنایع چاپ گیلتا، می توانید از طریق این لینک اقدام کرده و یا با شماره 09121229745 حاصل فرمائید.

پیمایش به بالا